lördag 21 september 2013

3 saker

1. Jag är glad att vi valt att läsa Didions Ett år av magiskt tänkande, eftersom den är så hiskeligt bra. Det vet jag eftersom jag redan läst den.
2. Jag är också helt säker på att jag skrivit ett blogginlägg om detta, men hur jag än letar i bloggen kan jag inte hitta det. Hittar bara ett där jag kort konstaterar att Didions Blue Nights är så bra att den tar mig ur det läskoma som jag befunnit mig i. Jag måste bli bättre på att sätta etiketter på mina blogginlägg.
3. Att bläddra runt i bloggen och olika år får mig att känna mig gammal. Saker som jag läste för flera år sedan känns som igår och jag tappar greppet om tiden. Skrämmande.

Uppdatering: Retade mig så på att jag inte kunde hitta blogginlägget. Och tada, trägen vinner. Här är det - det försvunna blogginlägget! (Vänner i salongen, läs ej förrän ni själva har läst.)

Inga kommentarer: