måndag 22 februari 2010

Jag har fått ett bok-pris!




Jag blev så glad häromdagen för jag fick ett mejl där jag ombads uppge min adress eftersom jag vunnit ett bok-pris för min insats i en tävling eller om jag svarat på undersökning, jag minns inte - hursomhelst uppgav jag gladeligen min adress och såg fram emot priset. Det kom häromdagen och var en läsdagbok.

Nu har jag faktiskt precis börjat föra läsdagbok, för jag fick en av salongsmedlemmen Anna och det känns avigt att börja fylla i en till. Därför ger jag gärna bort den. Någon som vill ha?

3 kommentarer:

Boktradition sa...

Vad fin den ser ut :) Har tankar på att börja föra läsdagbok själv men ska se mig om lite efter vilka olika läsdagböcker som finns där ute först. Vill hitta en som känns helt rätt, och personlig, så jag påminns om att faktiskt skriva i den med :)

Fru E sa...

Menar du att du vill ge bort den fina?? Ska du inte spara den och låta den ta vid när du skrivit klart den du håller på med? Annars vill jag hemskt gärna ha den! :-)

Hellre barfota än boklös sa...

Jag tycker också du ska spara den och fortsätta på den när den andra tar slut.