lördag 30 april 2011

De sista sidorna

jag har onödligt lite kvar i första delan av 1Q84 och nu har det blivit RIKTIGT utflippat. LOVE IT! Jag var ju lite tveksam till en början, men nu är jag helt inkorporerad i Tokyo 1984 och tycker inte alls det är märkligt att himlen plötsligt hartvå månar.

Som tur är ligger del två och väntar på Konsum Zinkensdamm (ja, sedan Posten 1) lade ner sina kontor 2) sa upp avtalet med min närmsta butik på hörnet, hämtar jag numera paket på Konsum) och som tur är har dde öppet inorgon eftersom jag glömde mobilen när jag var där idag. Mobilen innehållende sms:et med uppgifterna de behöver för att hitta paketet.

Imorgon blir det således ny tur till Konsum för inom en mycket snar framtid har jag inget att läsa.

3 kommentarer:

Nattens bibliotek sa...

Jag har precis idag fått hem från posten del 1. Ser fram emot att läsa den:)

Catrin sa...

Då gratulerar jag dig till härligt sällskap framöver!

Den besatta sa...

Jag hämtade den i fredags och längtar efter att börja sluka!