måndag 20 juni 2011

En inställd träff är också en...

Nej, vem försöker jag lura? En inställd träff är en inställd träff och inget annat.

Idag skulle salongen ha träffats för sista gången innan sommaruppehållet, men tyvärr slumpade det sig så att alla, utom jag, fick förhinder och träffen ställdes in. Ett tag funderade jag på att ändå bege mig till Järnet och ha bokträff med mig själv, men jag insåg ganska snabbt att diskussionen skulle ha blivit lite ensidig och begav mig istället hemåt. Nu får jag vänta ända till efter sommaren innan jag får veta vad mina vänner tyckte om The summer without men och det tycker jag är alldeles för länge. Särskilt som jag vet att Catrin inte var lika förtjust i den som jag. Det hade kanske kunnat bli en riktigt livad diskussion idag.

Har möjligen ni läsare som surfar in här på vår blogg ibland läst den och lust att kommentera vad ni tyckte?

Inga kommentarer: